feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03

I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang!

Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älskar när jag inte behöver vara begränsad till ett visst antal. Jag har precis börjat med uppgiften och är redan uppe i en och en halv A4-sida. Plus att det är en uppsats om träningskläder osv. Åh. Hoppas att jag får A på denna uppgiften. Snart skall jag äta grillad lax vilket är hur jävla gott som helst. Sedan ska jag träna en stund och sedan plugga igen, sedan är det dags att sova. Det skall bli så brutalt skönt!

 

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör jag på mysisbrallor med fint mönster på. Jag skall snart åka till skolan och äta frulle där, och dricka te. Det var svårt att sova igårkväll. Ja. Sjukt svårt. 


Men kolla på alla dessa underbarheter.

               

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards