feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Återgår.

Av Felicia * - 13 september 2012 17:27

Idag har allting blivit som vanligt igen. Jag har återgått till den normala & vanliga verkligheten. 

Jag antar att ni undrar vad jag menar, då jag inte har berättat vad jag har gjort i veckan. Mina föräldrar åkte lite spontant till Turkiet förra onsdagen. Detta innebar mycket ansvar för mig och min bror. Det var också pågrund av det här som jag hade mitt lilla raseriutbrott häromdagen, som jag pratade om. Då jag var tvungen att gå ut och rensa alla tankar. Jag satt på en grusväg mitt i ingenstans och bara var. Jag bara var jag. Det var nämligen så att det blev lite för mycket med skolan, hundar, huset, städning, matlagning & annat sådant som gjorde att det blev WAY TO MUCH stress i mitt liv.


Det har dock varit skönt att äntligen få klara sig helt själv. På egen hand lixom. Jag måste bara säga att jag är sååååå taggad på att flytta hemifrån. Jag skulle sakna mina föräldrar sjukt mycket, men jag tror ändå att det hade varit bra för mig. Jag är sådan, självständig, om man säger så. Tänk bara det att man får laga vilken mat man vill, ha saker där man vill att de ska vara, duscha när man vill, handla vad man vill. Allt sådant. Jag längtar tills jag flyttar. Till Göteborg. Det kommer att bli så fint. Så himla fint.


Och så vill jag bara tacka alla mina fina vänner som spenderat massa dagar & nätter med mig. Ni är så bra. Bäst, helt enkelt.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards