feliciasmakeup

Alla inlägg under juni 2012

Av Felicia * - 29 juni 2012 21:26

Hittade en tjej som var RÄTT jävla snygg. Så sjukt nice att jag typ dog. Hon är min idol. Fast jag vet inte vem hon är. Någon som vet?


Nu ska jag dock kolla på jönssonligan, mest för att jag också är ganska cool. iiiih. Saknar Isabella med. & hon åker till Taizé på söndag. Jag kommer inte överleva. Min fina


Se här, snygg va?!

 

Av Felicia * - 29 juni 2012 16:40

Alltså.. så fort jag ska vara snäll så ska det jämt faila. Fan också. Dagen slutade i kaos efter att ha behövt prata med larmcentralen & grejer. Jag har stressat så in i helvete men det blev bra tillslut. Nu är jag äntligen hemma efter många om och men så nu kan jag slappna av. Eller nej, förresten. Jag ska ju träna. 3,2,1.. HEJ :D


 

Av Felicia * - 28 juni 2012 21:53

Våfflorna var hur goda som helst. Millan är en riktigt kock! Jag har nyss duschat & nu sitter jag hemma hos min plutt. Förmodligen så blir det en ganska sen kväll, åtminstonde för mig och mina sömnlösa nätter. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag behöver typ ingen sömn. Och även om jag inte sover så är jag skitpigg och glad hela dagarna. & det ska jag inte klaga på, för det är BARA awesome. 


Imorgon får jag med mig den godaste maten som finns till jobbet. Vad annars än köttbullar? Eller vad säger ni ?

 

Av Felicia * - 28 juni 2012 19:52

Just det ! Jag glömde nämna att vi satte i massa fina pärlor i mina dreads igår. Jag köpte dem från internet & jag blev hur nöjd som helst. Skitfint blev det ! - What do you think ?

 

Av Felicia * - 28 juni 2012 19:34

Nu är jag här igen ! 

Sorry för den här dåliga uppdateringen, igen. Jag har fullt upp hela tiden, hur nice som helst. Kanske inte för er men för mig. Hehe.

Iallafall. Igår efter jobbet så blev det en riktigt rolig busstur med Matilda. Vi satt på fel ställe & gröna spindlar sprang omkring i våra öron. & ögon. Bussen tog oss hem till henne, där vi bakade VÄRLDENS godaste muffins. Vi satt och funderade på om man säger en muffin eller en muffins. Någon som kan hjälpa oss med detta mysterium? - Blir glad för svar !

Det blev iallafall en sen kväll, fylld av fotbollsmatcher, foton, telefoner, fina stolar och sådant. Matilda somnade vid halv 1 medans jag låg vaken till 05.00 - det var nice. Imorse var vi inte så trötta som vi trodde att vi skulle vara, utan det gick bra att gå upp. Vi åt frukost ute i solen och sedan käkade vi jordgubbar. Värmen gjorde oss glada, så leende sprang vi till bussen för ännu en dag på jobbet. Jag gillar henne. Hon är en fin kompis. 


Inatt sover jag hos Millan men jag skriver mer om det sen - för nu ska vi käka våfflor eller vad det heter. Någon som vill ha


JUST DET ! Matilda har skaffat instagram nu också, där heter hon "matildaemiliaa" - så börja följa henne vetja. Hon kommer att bli gladerchoklader! 

 

Av Felicia * - 26 juni 2012 20:46

Igår var en bra dag. Jag fick skjuts hem från jobbet eftersom att det regnade så sjukligt mycket. När jag kom hem så körde jag ett gött träningspass & sedan pratade jag i telefon i några timmar. Ibland behöver man göra det när livet går lite trögt. Nu går livet bra igen. Jag kollade på wallander innan jag skulle sova och sedan somnade jag i mörket. Hur gott som helst, sov jag.

Klockan ringde klockan 10.00 imorse, jag gick genast upp och plockade fram lite frukost. Mamma kom hem och hade köpt nybakade frallor och massa annat gott. Det var nog den mysigaste morgonen som jag kommer att ha haft på hela sommaren. 


Efter jobbet idag så åkte jag till min kusin & hade lite taco-mys. Det var hur härligt som helst & solens strålar gjorde det inte sämre. Det var varmt och jag insåg att livet är bra fint. 

Ikväll ska jag bara mysa med vovvarna. De är det bästa jag vet nuförtiden. Mina älsklingar.


Rätt goa kläder också.

 

Av Felicia * - 24 juni 2012 18:52

Ett träningspass fyllt av endast magövningar gjorde nog susen. Känner mig redan lite biffigare *ironi*. Nä, men jag har precis duschat och tänkte slänga i mig en macka eller två. Ska kolla på min favvoserie också. Det är äg


& till det får ni en bild från i vintras. Ville bara säga det. *det*. 

 

Av Felicia * - 24 juni 2012 13:29

Okej, det här är inte bra. Efter denhär helgen fylld av tårta, kakor, mat och annat sådant - så lär mina resultat inte vara så bra. Det är inte bara det att jag har ätit, utan det har varit MYCKET. De närmsta 42 dagarna ska jag träna så mycket jag bara kan. Jag ska få ett resultat som ingen skulle kunna räkna med. Ikväll kör jag det första passet och sedan får jag fortsätta. Jag ska dock jobba kväll i veckan, så jag får träna på morgonen. Detta innebär att jag får köra hemma. Det är då jag har den grymma appen till hjälp. Jag ska också äta bra mat, mycket proteiner !

TAGGA'

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards