feliciasmakeup

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Felicia * - 10 mars 2012 20:22

TjabbaTjenaMittbena !

 Idag har vi haft en hur mysig dag som helst. Jag, min storasyster, mamma och pappa. Först var jag och Johanna ute och gick en promenad med vovvarna. Efter det satt vi inne och drack te och mölade i oss massa goda kakor. Sen började hon rensa massa kartonger som har stått uppe på våran vind. Vi hittade massa gamla saker sen hon var liten. Mysigt värre faktiskt. Efter det så åt vi mat,(pommes och lövbiff). & nu ska vi precis käka cheesecake. Vi har alltså käkat hela dagen. MATMATMAT
Med tanke på att Johanna ska sova här, så lär vi äta massor inatt också. Massor med kakor och gottigheter. Imorgon behöver man nog träna lite dock. Med tanke på att jag inte gjort det på några dagar nu. Och efter all denna maten så.. ja.. ni fattar själva. 

 Vi är mongo. Vi vet
   

Av Felicia * - 10 mars 2012 11:56

Godmiddag !

Igår hade jag en hur bra dag som helst. I skolan åt vi tårta, gjorde håruppssättningar och kollade på film. När jag hade slutat så sprang jag ihop med Mike som var helt galen och låg och asgarvade på golvet. Jag kunde inte sluta skratta jag heller, fastän jag inte hade en aning om vad det handlade om. Vi spenderade en liten stund på NTI, snackade om någon läskig människa och så skrattade vi åt hans roligare kompisar. Jag, Mike och hans 2 polare satte oss på bussen för att åka hem. Sedan tog jag & Mike gick en rätt lång omväg, springandes i massa läskiga affärer innan vi väl kom hem till honom. Där åt vi nudlar, kollade på film och myste med hans vovve & hans katter. Senare på kvällen så följde han mig till bussen. Så ja, jag hade helt enkelt en hur bra dag som helst. Och jag har bara Majkie att tacka för detta 

& vet ni vad det är för dag idag ? idag är det faktiskt Majike's födelsedag !

Så ja, grattis på dig min grymma polare. Hoppas att din dag som kommer att vara fylld med pizza och fina vänner kommer att vara hur bra som helst. Och förlåt att jag inte kunde vara med. Du är världens bästa 18-åring nu !  

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards