feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Felicia * - 8 april 2012 20:04

Jag har fortfarande inte riktigt kommit över detta med mina fräknar. Jag skrattar åt mig själv när jag kollar mig i spegeln, mest för att fräknar är ett väldigt roligt fenomen. Dem lixom.. bara finns där. Som små prickar. Hihi. 

Jag har precis sovit. & det var så jävla nice. Skulle egentligen åkt hem till en liten filur, men det får bli en annan dag på lovet. Jag har ju 8 dagar på mig att träffa alla de som jag lovat. Älskar lov. Nu ska jag fortsätta med min power-point. Den kommer att bli AWESOME !


Vovvisar 
            

Av Felicia * - 8 april 2012 14:09

Klockan är bara 14.00 & jag har redan hunnit med frukost, promenad, solande, mat och solande igen. Så himla bra. Kollade mig precis i spegeln och vad jag såg var ett gigantiskt monster (-.-). Haha, nej. Men jag insåg att jag hatar mina fräknar. De är överallt, i hela ansiktet. Över hela knäna, armarna och ryggen. Iochförsig kanske det är lite charmigt, på något sätt. Det tycker iallafall min bebi. Har jag fått höra. Det gjorde mig glad. Nu ska jag sola igen. Hoppas ni har det bra!


Passade på att redigera bort alla fräknar ! WEEEEEY, Win !
   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards