feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Astaggad igen.

Av Felicia * - 7 januari 2013 17:54

Imorgon börjar skolan igen fast jag vet inte om jag ska gå dit. Annars får jag vänta några dagar och börja lite senare än alla de andra. Jag vet inte om jag vill stanna hemma igen, men ibland måste man göra det. Jag är dock astaggad på att träffa mina klasskompisar och typ dricka te och sådant. Jag har laddat upp med nytt vaniljte här hemma så det är lixom bara att börja. Och så har jag bestämt att jag ska gå i stan med någon fin vän snart, typ köpa foundation och sånt där som gör att man blir fattig. Jag har inte ägt en foundation på jag vet inte hur länge. Och så ska jag skriva ihop mitt cv och gå till lite ställen och söka jobb, för mamma säger att det tydligen är lättare att få jobb om man går dit och visar sig. Jag lyder henns råd för hon är smart och har ju nästan alltid rätt annars. 


Jag gick en promenad idag och trots att jag inte ätit någonting så höll jag mig på fötter och svimmade inte. 

Nu ska jag vänta på att min far skall stämma min gitarr så att jag kanske kan göra klart min cover ikväll. Det vore himla mysigt. Och så kanske Hardingz får höra den, för han är snäll. Och söt. Och så ska jag och han träffas i göteborg snart och kolla på alla fina människor som strosar omkring där. OCH SÅ ÄR DET SNART SOMMAR. Fan, nu blev jag sådär övertaggad igen. Men det är bra. Tror jag. Åh. Jag ska se till att bli frisk och gå till skolan imorgon. Måste sprida lite av min överflödiga energi. Hihi. 

Over and out, babes. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards