feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Felicia * - 25 april 2013 17:21

Vi fick sluta tidigare idag igen, så jävla awesome. Jag tog med mig Josephine till gymmet och köttade biceps och triceps. Jag hoppas verkligen att mitt ben blir bra snart, så att jag kan börja träna resten av alla kroppsdelar också. Det är sjukt fint väder idag och jag hade helst av allt spenderat denna dagen tillsammans med Hanna. Det suger att hon bor så långt bort i skogen, den lilla bajsen. 


Anyway, vet inte vad det har varit med mig de senaste dagarna men jag har haft väldigt dåliga dagar. Jag har varit trött hela tiden, sovit länge på morgnarna, sovit på dagarna och tänkt på alldeles för mycket jobbiga saker. Sådana dagar suger. Det är ännu värre när folk börjar prata om saker som ligger en nära, och påstår saker som de inte har en enda jävla aning om vad det faktiskt innebär. Eller hur ledsen en annan människa faktiskt kan bli på grund av det dem påstår. Men jag kanske får skylla mig själv. Tydligen. 

 

Av Felicia * - 25 april 2013 07:32

Åh, jag är så brutalt duktig. Gick upp extra tidigt idag för att plugga!! Är så himla stolt. Idag ska jag träna också, efter skolan, vilket kommer att vara hur kul som helst. Nu är jag hur hungrig som helst, men jag tänkte äta frukost i skolan istället, för det är mycket mysigare.

Idag har jag min favvotröja på mig. Den äger. Och så ska jag träffa mina favoritmänniskor och göra mina favoritsaker. Idag är allting helt enkelt favorit. Precis som igårkväll. Han gör allting så himla bra. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards