feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Felicia * - 19 mars 2013 19:38

Hjälper du mig?

Hjälper du mig att se världen?

Snälla hjälp mig nu.

För mig bort härifrån.

Skicka mig ensam, eller med sällskap.

Men hjälp, snälla, hjälp mig.

Härifrån.

Jag vill inte vara kvar.

Vill inte höra mer.


 

Av Felicia * - 19 mars 2013 18:27

Det finns så sjukt mycket saker som jag skall göra detta året. Jag har hur mycket som helst planerat & det är  nu ska jag leva, precis som förra sommaren. Den ägde, för övrigt.

-Men en sak som jag snart ska göra är att jag skall åka iväg, väldigt långt ifrån där jag nu befinner mig. Jag & en av mina allra finaste vänner skall ta vårt pick&pack för att åka iväg och leva. Leva för dagen, för veckan. Den händelsen är det som jag just nu ser fram mest emot, och som jag sedan kommer att titta tillbaka på och minnas. Det är dags att tagga nu, så in i helvete, för snart gäller det. SNART

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards