feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Missisippi.

Av Felicia * - 3 mars 2013 18:55

Varberg. Älskade, fina Varberg. Vad skulle jag göra om jag inte hade Varberg. Det är så avslappnat, så fint. Och soligt. Solen tittade fram för vår skull. För mig och min fina. Min fina, underbara älskling. Åh. Vi har haft det så bra. Nu kan ingenting stoppa mig. Imorgon börjar praktiken och jag ska visa vem jag är på riktigt. Jag ska stråla, skina och bara visa att jag är jag. Fast dom vet redan vem jag är, för dom har träffat mig innan, dom känner mig. Det blir spännande att få prova på arbetslivet igen. Ingenting kan stoppa mig nu. Hon gör mig så stark.


Ni kanske vill veta vad vi har grejat med,  just för att vi har haft det så himla bra. Jag & Isabella har ätit oss mätta på min mormor och morfars fantastiska mat. Den är så underbart god att man tror att man ska spricka vilken sekund som helst. Vi har ätit nybakta bullar, daimkakor (mina favvosar) och andra kakor. Vi har spelat galenpanna, kort & sådant mysigt. Idag åkte vi longboard och det var härligt. I sommar ska jag ha en egen, för det är vad vi är till för. Att åka longboard. Vi åkte i backar också, sittandes, det var kul och vi fick skrattanfall. Engelsmannen tyckte nog att vi var korkade och han kallade oss för "idioter". Då skrattade vi ännu mer och sen fortsatte vi ner i resten av backen, skrikandes som två barn i en karusell. Himla fint. Vi har fotat mycket, fast det blåste så sminket rann och det blev kul. Vi har legat på ängen och njutit av livet. Det blåste lite lätt men solen kikade fram så det var varmt. Sedan låg vi på altanen invirade i täcken och kuddar, lyssnande på musik. Det var härligt. Skrattanfall igen, såklart. Vi har fixat dreads på natten. Och sedan fixade vi dreads på tåget. Alla tyckte nog att det var intressant för de kollade ganska mycket. Det gör inte mig och Isabella någonting för vi bara ler mot dom. Det är fint. Vi har haft det bra. Bättre vad ni någonsin kan förstå. Det var inte sista gången vi åkte dit. Tro mig

Det räcker att räkna till Missisippi.

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards