feliciasmakeup

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Felicia * - 19 augusti 2012 19:47

         

Av Felicia * - 19 augusti 2012 17:06

Jag har varit med om någonting sjukt äckligt. Det hemskaste någonsin. De kröp på mig, spindlarna. Och tvestjärtarna bet mig i armarna. Gråsuggorna fastnade som lim på benen och sniglarna klibbade fast sig över hela mig. Det var gigantiska spindlar. De kröp på min hals, min nacke. Upp i håret. Över ryggen. Sådär så att man rös utav obehag. Decimeter-stora äckliga hemska djur. De var överallt. Svetten rann nerför pannan och ett kryp flöt med i strömmen, ner över mina ögon. Jag försökte vifta bort det med de hemska, jordiga, smutsiga, fula handskarna men det blev bara värre. Jag hade fullt med jord i hela ögonen. Jag kunde inte se. Det sved. Ögonen värkte. Något bet mig i handen. Jag fick panik. Med panikartad röst skrek jag efter någonting. Det var inga ord, endast gälla skrik. Mitt i skogen, där ingen hörde på. Ingen svarade. Ingen kramade mig. Jag var bara ensam. Förutom alla äckliga djur. Som var överallt.


Jag ska aldrig mer hugga ved

 

Av Felicia * - 19 augusti 2012 15:52

Min nyårsafton kommer att vara den bästa någonsin. Tro mig.

1. Värme

2. Bästa vän

3. Fin miljö

4. Sandstrand

5. Hav

6. Solbränd

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards