feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Felicia * - 12 augusti 2012 22:16

Egentligen pallar jag inte ge någonting någon tid, fastän det är det enda valet just nu. Jag hatar tid. Tid är något hemskt. Något äckligt. Något onödigt och dumt. Varför finns det tid? Vad är det bra för? Varför ska man vänta på att bussen ska komma en viss tid, eller att skolan börjar en viss tid? Varför ska man vänta på någonting, ge det tid? Vill inte ge det tid. Vill ha det nu. Allting. Vill ha allting nu & bara låta tiden vara ett minne. Vi kommer dock att leva i tid, hela livet. Shit. Kommer inte klara det. Hatar ju tid. Kommer leva i tid. Dethär tar tid. Ska sluta nu. Låter paranoid. hejdå.

Av Felicia * - 12 augusti 2012 17:00

Åkte till stan med Dissi idag och åt glass. Vi träffade Josephine & myste runt i stan med henne i ett par timmar. Vi pratade med poliser, gamlingar, söta killar och vanliga människor. Alla helt förälskade i min lilla valp. Hiho. Om en stund ska jag iväg på kalas, men först ska jag kolla färdigt på handbollsmatchen. 


Möjsigt va?! Gah. Älskar henne.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards