feliciasmakeup

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Felicia * - 31 augusti 2012 22:23

Herregud. Om någonting är sinnes, så är det den här grabben. Jag menar bara, VILKEN INSPIRATION!


- Jag vet inte vad jag ska säga. Han är ju bara så himla grym. Det forsar tårar nerför mina kinder. Herregud. Det här tog hårt på mig. Djupt. Långt in. Han gav mig hopp & mod. NU KÖR VI!

Av Felicia * - 31 augusti 2012 21:57

"Come on skinny love, just last the year.

Pour a little salt we were never here."


Jag försöker att göra en cover på den här extremt fina låten. Den påminner mig om någonting bra. Någon bra. Den har fastnat i mitt huvud & jag tycker att den är hur nice som helst att spela på gitarren. Om jag bara hade kunnat sjunga ett snäpp bättre, och spela lite bättre än vad jag kan - så hade jag skickat den till "J". Eller "P" kanske jag ska säga. 

 

Av Felicia * - 31 augusti 2012 16:44

Jag vet inte om man ska hålla sig till det som kallas för nutid. Ska man det?
Möjligtvis kanske tänka på vad nästa steg är. Ska man det?
Jag vet inte om man borde undra hur man ser ut om 10 år. Ska man det?
Möjligtvis kanske bara tänka på hur man ser ut idag. Ska man det?
Jag vet inte om man ska hålla någons hand. Ska man det?
Möjligtvis värma sig med en vante, istället. Ska man det?
Jag vet inte om man borde leva utan att jaga. Ska man det?
Möjligtvis leta efter rätt man. Ska man det?
Jag bara undrar.
 
 

Av Felicia * - 31 augusti 2012 12:57

Nu kan jag stå på benen igen. Jag kan på helt egen hand ta mig till köket för att hälla upp en kopp med te. Jag kan resa mig ur soffan, utan att ta hjälp av någon sorts lyftkran. Det har inte sjunkigt ner fler än de där 13 stycken havrepuffarna i magen dock - men jag hoppas på att kunna äta ikväll. 

4 dagar har nu gått sedan jag blev sjuk & jag hoppas på att kunna gå till skolan igen på måndag. Jag hatar att vara hemma. Att ligga på soffan, invirad i tusen filtar. Jag hatar att inte kunna själv, att behöva be om hjälp. Jag hatar att varje dag, samma tid & samma kanal titta på samma tv-program. Innan man sedan somnar för att vakna samma tid, se samma tv-program på samma kanal. Det blir så enformigt.

Jag har dock fått ont i mitt öra över natten, vilket inte bådar gott. Vad som än händer så hoppas vi INTE på öroninflammation. Snällasnällasnälla. Låt mig slippa det. 


Nu har jag iallafall gnällt tillräckligt tycker jag. Och ni har fått ta del av tillräckligt med information om mina väldigt roliga dagar. Därför säger jag nu hejdå - för att återgå till soffsovandet.


Tyckte att det var lite kul häromdagen, då jag.. JAG.. Felicia.. tog på mig ett par klackskor. Herregud. Känner inte igen mig själv då jag har sånadära fina kläder på mig. Det är dock väldigt kul, då det är så himla fint att vara uppklädd. Right?

Jag hade det dock bara på mig då jag tog bilden. Haha.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards