feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Lyckorus & köttbullar.

Av Felicia * - 7 oktober 2012 21:43

Rubriken är namnet på den nya listan på Bellas spotify, fast hon vet det inte än. Den är fylld av mina favoritlåtar och skall lyssnas på då man känner för det. Den är en såndära lyckosak som man bara vill sprida till hela världen, som man har någonting att relatera till. Precis som med Bella, man vill visa upp henne för hela världen. Hon är så fin.


Det är så bra nu. Allting. Magkänslan är redan på morgonen jättebra och den fortsätter att hålla sig sådär pirrig. Ibland kan de positiva tankarna försvinna bort till rymden, men efter ett tag på besök där så kommer de tillbaka välbehållna. Trots allting som varje dag faktiskt kan trycka ner mig så lyckas jag att hålla mig kvar där jag befinner mig. Där jag själv känner att jag borde vara. Jag skakar lite på mig och allting negativ lixom flyger iväg och landar i markbrunnarna. Där kan de gott stanna. 


Jag ska fortsätta att lyssna på köttbulle-listan och berätta för mina kära att de är det bästa jag har. Jag var så dålig på det förut, men jag har äntligen lyckats få de att inse. Jag har lyckats få de att inse att utan dom hade jag nog inte befunnit mig där jag idag är. Jag hoppas att morgondagen blir lika bra som idag, annars får vi fixa det också

 

 
 
Bellis

Bellis

11 oktober 2012 18:37

Jaglyssnarpådenofta.Denärsåmysig

http://www.litchilitchi.blogg.se

Felicia *

11 oktober 2012 21:47

Åh, vad bra. Den är mysigast i världen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards