feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Ändrat lite på bloggen och vill ERAN åsikt

Av Felicia * - 12 oktober 2011 18:15

Hej alla männskor därute. Nu har jag suttit och grejjat lite och jag ändrade lite på bloggen. Ny header bland annat. Nu vill jag veta vad ni tycker, var det en bra ändring eller borde jag ha det som det var förut ? Give me some respons
Sen har jag en till sak jag vill ha eran åsikt om, jag tänkte nämligen började blogga lite om smink igen, med tanke på att vi nu lärt oss en del i skolan som någon av er kanske vill ta del av? För att jag ska börja göra det så måste ni skicka en kommentar och berätta det, annars fortsätter jag som vanligt. 
   

 
 
Cizzi

Cizzi

12 oktober 2011 18:25

Snygg header kvinna! Och ja, jag vill läsa om smink :D

http://alieninme.blogg.se

Felicia *

12 oktober 2011 18:37

Tack ! :)
Okej, braaa då vet jag ! :)

 
Jenny Lindholm

Jenny Lindholm

12 oktober 2011 18:26

Hej Felicia!
Jag tycker din ändring blev jätte bra & din förra var också jätte fin. Så tycker båda, men ändå på något sätt hade denna ändringen gjort ett lite högre lyft och det är lite mer spännande nu. Det är alltid härligt med nya saker och tycker verkligen det är jätte bra :D

http://awesomebrud.blogg.se

Felicia *

12 oktober 2011 18:37

Åh, tack Jenny !! :)

 
Ingen bild

kurt-evert

12 oktober 2011 19:04

Hej Kurt-Evert här! Tycker att din blogg är mycket intressant. Sminkningar vore bra. Sånt man aldrig lärt sig förr i tiden. Kan vara kul att få sminka damerna som jag har här hemma. Fin header. Riktigt sexig o.s.v Bra jobbat! Puss och stuk, hästkuk!

Nej jag skoja.. Fint blev det skruttis! puss / Din syster.

Felicia *

12 oktober 2011 19:07

haha, du är fan dum i huvet. jag älskar dig ändå ! :D

 
Julia

Julia

12 oktober 2011 19:24

Hej Felicia!
Tycker du ska blogga mer om smink med också så som du gör nu.
Denna design var riktigt fin och tycker att du ska behålla den! :) puss!

http://www.yulja.blogg.se

Felicia *

13 oktober 2011 06:50

Okej, jag tror att det blir en del om smink också, verkar lite så :)
Tack för att du gillar den nya designen.
Tack för hjälpen !

 
Ingen bild

ANONYM

12 oktober 2011 19:38

tja tja!

tycker din nya är hur grym som helst !
vill läsa massa om smink tips och trick!
och tips på hår hur man kan fixa det till vardargs så det inte blir så tråkigt ;)

Felicia *

13 oktober 2011 06:52

Okej, jag ska försöka detta med hår. men kan ju inte visa så mycket nu när jag ahr dreads. men jag ska försöka dixa detta och slänga in ett inlägg om det ibland ! :)
Tack för hjälpen !

 
Mandi

Mandi

12 oktober 2011 20:35

Hej finis! Jag tycker definitivt du ska blogga om smink och ge smink tips med mera. Alltid kul och bli inspirerad och sno lite ideér ;) Så jag röstar JA för smink i bloggen. Tycker dock det skulle vara roligare om du la ner mer energi i dina bilder, Nu ska ju dock inte jag säga något. Men mycket roligare med fint redigerade kamera bilder istället för mobil bilder i spegeln. Jag kommer absolut följa din blogg. Vore kul med ett videoinlägg någon gång också. Lycka till nu. Ditt största fan:D Pussen!

http://www.amandaascherbetz.blogspot.com

Felicia *

13 oktober 2011 06:55

Okej, det verkar som att svaret bli ja på detta med smink. Ska försöka att bli bättre på detta med bilder, förlåt mig. Jag vet att jag är dålig på det. Tiden räcker oftast inte till. Men det ska jaga bsolut tänka på.
Kul att du vill fortsätta läsa !
Tack Amanda ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards